01.04.2013 Moga semuanya masih sama



Assalamualaikum. Hai selamat datang bulan baru.
Harini hari isnin. Syukur, aku dapat bernafas lagi sehingga harini, aku berpuasa.
Sampai sekarang. aku masih setia duduk di atas kerusi tempat aku bekerja.
Sambil membelek belek dokumen yang perlu di siapkan.
Ahhhhh, biar lah kejap semua ni. Hanya duniawi. Pening lalat kepala aku nak siapkan semuanya.

Cepatnya masa berlalu. Bulan ni genap lah sebulan lagi tempoh untuk aku berkhidmat praktikal
dalam syarikat ni. Hehehehe.... byebye lah bulan depan ya.
Lepastu, cuti sem. Damn, jangan sebut pasal cuti sem. Kejap sangaaaaaaaaaaaat okay :'(

Dan,
aku heran musykil kenapa ke banyakkan orang semua update "Dear April, please be nice to  me"
Hello cik abg cik akak, selama ni bulan bulan yang lepas mmg teruk ke bagi kau?
April ni jahat ek sampai kau nak kata gitu? Hahaha....

Moga bulan ni, mulut si puaka yang palat dapat diam dan rasa sendiri sedap ke tidak makan sampah yang kau lempar pada orang. Semoga Allah merahmati engkau.

Seketika, masa subuh selepas sudah solat. Aku duduk termenung dan mengharapkan hubungan aku dengan Aniq sentiasa di restui. Terima kasih kerana terus setia bersama. Hargai sangat, aby.