This is what we call a LIAR!

Belum belum aku dah rasa nak bagi kau makan taik. Boleh? Aku rasa kau layak kot.
Taknak? Nak kata kata caci maki baru kau boleh kurus? Dunia realiti ni bagi kau hanya sementara je ke? Aku admit mmg sementara tapi perlu ke kau buat mcmtu sekali? Motif? Sebab tu kau cipta dunia fantasi dan khayalan kau sendiri? Kesian sikit dekat kau, boleh?
Kau bukan mainkan hati dan perasaan seorang dua tapi beratus. Itu yg boleh dihitung kira, yang terselit bawah kaki? Ada kau tahu?

Allah tu Maha Besar. Maha Mengetahui. Syukur alhamdulillh, dia buka mata kawan kawan aku untuk cari jalan penyelesaian bagi hal kau tu. Semua nya dah terbongkar. 'Sepandai pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga' Sekarang, semua nya dah tahu. Kemana lagi kau nak lari? Kesian, tak cukup tanah ke nak menapak? Kau ni layak di panggil pengecut je sampaikan tukar identiti diri dekat twitter. Malu? Hahahahahaha lawak kau gemok! Macam macam nama kau nak tukar kan? Cukup kain tak nak tutup malu kau? Nak aku sedekah kan kain?

You are the biggest liar in Malaysia. Urghhhh, you fatty girl!




Aku pun manusia, mcm kau makan nasi. Tapi aku dgn kau lain. Kau tu si penipu durjana! Menyamar jadi watak fiksyen ciptaan sendiri lepastu konon konon nak semua nya anggap kau ni mcm jelmaan malaikat. Hebakk lakonan mu nateyyy! Kau boleh pergi ke mana je, lari sejauh yg boleh dalam bumi ni yang mana kau masih sedar kaki kau jejak rumput dan jalan. Tapi kau tak sedar satu saat bila kau dah berada di "sana" nanti, kami yang masih hidup ketika di tipu oleh kau akan tuntut "hak" kami.