The day with Favourite Youtube Korean Icon, Lunafly



Assalamualaikum.
Hai semua. Harini baru rasa free sikit. Hmm sikit je lah.
Harini penat. Rasa penat sangat. Macam nak tanggal kaki letak dekat peti ais.
Taknak pakai dah. Hmmmm :/

Tapi itu bukan point aku nak bercerita. Muehehehe...
Part ni aku happy. Tersangat happy. You allsss kenal artis youtube korea, Lunafly tu?
Errr taktahu? So , tunggu apa lagi? Pergi lah buka youtube, search video dorg. and I swear suara dorg mmg terlalu superb okay. Kalah si bieeeebirrrr tu hahahaha.


This is just the beginning k. Kakak ada lah salah sorg pemenang contest yg fanclub dorg buat.
And alhamdulillah, aku mmg sangat bertuah sbb dapat pass tix free.
Ahad, 31.03.2013 (cantik kan tarikh?). Meet and shooping Lunafly dekat butik Charges Outfitter, Jusco Cheras Selatan. Hmmm baju baju situ not bad lah just banyak lelaki punya je.
Punya lah semangat nak jumpa dorg, terdatang awal haha before 10 dah terpacak and that time pintu besar jusco tak buka lagi okay. Terpaksa lah menunggu.

Around pukul 11 mcmtu,  baru lah Lunafly datang. Time tu aku dah rasa mcm apa haha semua jadi psycho. Jerit sana sini mcm nampak apa. Damn! Aku steady je k, steady. Haha.


aku rasa aku paling kecik dekat situ >.<

And ya, for sure kitaorang tersangat lah enjoy haritu, bkn senang k nak dapat chance mcmni.
Dapat meet face to face and shopping dengan dorang. Hehe jgn lupa kenangan semua ni okay you allss.
Till we meet again, everyone :)