Kata kata yang bodoh!

Harini aku ingin berbicara. Dengan suasana kerja yang amat memeningkan kepala aku. 
Bunyi hingar bingar. Hampir saja aku nak sumbat kapas dalam telinga. 
Kebarangkalian tu ada tapi apakan daya kapas tidak mampu aku beli.

Sedang aku sedap hirup secawan milo panas sambil meneliti kerja kerja yang 
tersusun rapi tidak disentuh terbengkalai atas meja
aku sempat menjengah laman sosial aku, twitter. 
Kawan sekian lama abadnya bertegur sapa.
Haha kelakar time tu. tapi adalah kan manusia yang mempunyai hasad dengki. 
Tak boleh senang tengok aku berkawan dengan dia.
Berkata macam macam seperti lagak kami lebih dari kawan. 

Jujur aku kata kan, aku tak punyai masa nak makan kata kata kau yang berbau tak matang tu.
Aku tahu kau tuju pada aku cuma kau tak berani nak mention aku, bukan? Hahahahaha
Oh c'mon lahh, kita pun dah lama kenal kan? Jangan di sebabkan benda merepek sekecik kutu
kau akan bermusuh dengan aku. Think wisely darling!