It's overrrrr :)


Assalamualaikum. awak awak awak :) hari ni saya happy. sangat happy. 
tapi dalam masa yg sama, saya takut. saya risau ni.

hm kenapa? memikirkan bakal keputusan yg akan saya ketahui dalam masa 2 bulan akan datang. Lebih kurang lah. haihhhh, sedar tak sedar dah habis satu sem kat poli merlimau ni. kejap nya rasa. 
Sem lepas kat poli kota bharu, kelantan. now, dah habis pula satu sem kat sini.

next sem saya dah sem 3. amboiiii senior sgt dah ni haha kawan kawan baik saya yg lain kebanyakkan sem 2
paper final saya dah habis. yeahhh, its overr! yuhuuuu. saya seronok ni. habis habis paper je tadi, balik terus facebook. ya, itu dia. update status haha


hmm, apa nak buat ek cuti ni? nak tidur? nak bersantai? nak keluar lepak selalu? nak makan? nak kemas rumah? arghhh, sangat bosan -..- nak kerja? oh maybe. 


ibu, adik balik rumah nanti masak sedap sedap ok. haha muka ni lah yg bakal dan akan menghabiskan nasi juga lauk kat rumah sepanjang cuti ni nanti heee :) oh goodbye politeknik merlimau, goodbye melaka and HELLO KUALA LUMPUR