batu pahat-melaka :)

Assalamualaikum. halloooo readers :)
minggu lepas saya dgn kawan saya, tika plan
nak pergi rumah cousin dia kat kuala pilah. 
unfortunately, tak jadi -_____-"


sedih? tak lah sangat.
maybe ada hikmah kot we all tak pergi kuala pilah.
sebab nya, saya ikut tika balik rumah dia.
weheeee :D dekat parit sulong, batu pahat.
yeahhh, saya balik batu pahat.


yeahhh, for the first of time saya makan mee racun.
sedap tapi pedas XD


kat rumah dia, takde lah saya buat apa apa. 
bangun pagi je breakfast. amboii.
haha alangkah bestnya kalau sentiasa mcmtu.
family dia baik sangat. saya suka tapi saya segan hihi
susah dapat orang mcm saya ni. penyegan Kahkah


hari ahad dah balik poli balik.
dammit. tak best lah. haihhh
but before balik poli, kitaorang jalan jalan kat dataran pahlawan.
seronok ni :) pergi A famosa.
at last, jejak juga kat situ haha kesian.


she's tika :) she's with me all the days
dataran pahlawan bila tengok dari atas A famosa. love it ok.
saya rasa mcm kat luar negara lah ni kan haha

1 more final paper to go.