Yang pasti itu pasti

#wahhhh, kemain lama lagi tak update blog. haha rasa mcm dah takde rasa, ehh? hm, takde rasa mcm blog ni wujud haha sedihh.


mesti ramai tak ingat aku kan? well, senyap menyepi

nothing yg boleh aku ceritakan. pendam selagi mampu :') Hari ni hari rabu.
seperti biasa dalam kamus harian aku sebagai student sepenuh masa kat politeknik merlimau tercinta ini.
sem ni aku dah sem 3, tersangat lah busy. bila tanya senior account dorg semua ckp, 
"alaa dikk, sem 3 ni mmg tough. so kena betul betul all out" hmm, jawapan yg aku mmg taknak tahu. 



Semua manusia yg kita kenal takkan sama untuk esok hari kenapa ek? kadang kadang puas fikir tapi kesudahannya tetap sama. semua manusia mahu memahami dan difahami.  haa yaaa, aku pun cmtu juga. tipu kalau kau tak kan? haha bukan senang nak puaskan hati semua org. 

sejak dari kecik aku sentiasa di ajar untuk berdikari dan tak terlalu berharap pada org lain hmm tapi kdg kdg tu ada lah juga haha. Itu pun terlalu urgent. kalau kau mcm mana pula? hmm aku tak rasa kau mcmtu
setiap masa ada je yg bersama kau. untung badan kan. kawan pun dilupakan. hmm harap kau gembira kalau takde kawan disebelah kau.

walauapapun, aku hanya mampu mendoakan yg terbaik untuk kau, kawan.