GERAK GEMPUR USAHAWAN PKB 2011

Ehemm, pembuka kata. Assalamualaikum :)
Tengok lah title aku apa kali ni?
Hihi menarik kan? *kot lah.

Almost seminggu dah program gerak gempur usahawan
Politeknik Kota Bharu berlangsung dengan jayanya.
Hambooi ayat bm aku ni.
10-12 Oktober 2011.
Ramai juga yg amik bahagian.
Kakak and abang senior pun ramai juga.
Well, tahun last dorg kat sini kan.

Kelas aku masuk banyak acara.
Macam macam. Hmm ada aktiviti gerai, sukan rakyat, permainan apa entah ek.
Banyak lah.
Aku rasa paling ramai pun budak DAT --> Diploma akauntasi.
Spesis diploma perakaunan juga lerr

Aktiviti gerai aku tu, err kitaorang jual colek *sejenis rojak buah orang kelantan
Jual air float, and jugaaa jual produk avon.
Ada kelassss tak gerai aku? Haha.
Ni lah wakil pengedar avon kat kelas aku.
Sape sape yg nak order barang avon, sila lah contact beliau yeaaa

'
'
'
'
'
'
'
'
'
V


Petang selasa, 11 Oktober 2011.
Explorace :)




Kami geng merah kuning hitam ,



Gambar yg lain akan di-upload kemudian.
Hihi,

Sekian.