ROLE PLAY

Hai, assalamualaikum :)

Okay, firstly start dgn muka aku entry ni haha comel kan? -,- okayy

Sorry sebab lama gila tak update blog ni.
Well, busy busy and busy memanjang je aku ni. Konon mcm PM lah kan.
Aku mcm teringat lah kan pernah ada orang ckp kat aku mcmni
"Tahun depan kau jadi PM okay, aku undi. Jgn risau"
Dek kerana ke-busy an aku lah orang berkata begitu.


Nak buat mcm mana kan, dah busy.
Takkan nak katakan TIDAK kat busy pula kan.
Mcm faham je dia.

Start dari last week jadual aku totally damn padat!
Tersangat okayy. Menci arr mcm ni. Tak suka.
Kenapa kena busy?
Now banyak pula lecturer nak buat class ganti lah, quiz lah, test lah.
Last minute baru nak buat semua.
Hoi, mmg tak lah kan! Tak cukup rest lah derr.


Last week aku busy dgn assignment itu dan ini.
Sampai kan aku rasa malas nak dengar perkataan "assignment" tu 
keluar dari mulut sesiapa pun. Tak suka! :(
Aku ditugaskan bersama kawan kawan aku yg lain buat assignment BI.
Role Play ---> Friendship Everlast
Tu tajuk yg we all pilih.


Nak tahu apa watak kitaorang?
Jeng jeng jeng ...




/\
|
|
|


Firstly, ofcourse lah aku kan Hihi
Aku pegang watak jahat a.k.a batu api.
Wuu jahat kan kan?




/\
|
|
|

Ini syaza atau nama sebenar dia Nur Syaza Amirah :)
Dia bawa watak budak baru kat class aku. Dia baik.

/\
|
|
|

Yang ni pula, Wani.
Watak dia dlm cerita ni dia bestfriend dgn aku.
Tapi sejak syaza dtg, wani dah kureeeng dgn aku. Kesian.


/\
|
|
|

Yang ni Sue + Yuni.
Dorg ni kawan baik juga dlm cerita ni.
Hekhek, kat dorg lah aku hasut biar benci kat syaza
:3


/\
|
|
|

Lastly, dia ni myra.
Adik kepada Yuni.
Nampak kan dia sakit? Hihi.

Nak upload hasil dari kerja tangan kitaorang, superman aku tak bg.
Err dia tak bg aku show off kat orang lain. Kenapa? Pelik kan? -,-
But if korang tengok, compem meleleh airmata keluar kalau korg hayati.
Tapi sayang, tak dapat nak tunjuk.

Sebelum aku habiskan cerita, ni antara koleksi gambar disebalik tabir kitaorang.
Kbye ;)