Westlife Live in Kuala Lumpur: Gravity Tour 2011


Haaa tengok poster tu, alaaa jealousnyaa! jealousnyaa!

Tengah sedih lah ni kan sebab tak dapat nak pergi.
Actually taktahu pun dorang datang Malaysia and buat concert.
Hmmmm sedih ni -,-

Smlm tengok suratkhabar HARIAN METRO terpapar article pasal dorg.
Dorg buat concert kat Stadium Putra Bukit Jalil.
Tempat dimana Super Junior buat concert jugaaaa. Hihi
Tempat tu besar. Besar :) Macam ni 

'
'
'
'
'
'
'
'
'
V



Nampak kan betapa bestnya kalau dapat pergi.
Seeeee, paling murah pun RM95 Je!
Kompemm nak terjun atas stage peluk dorg. Pheeewwww!
Alangkah comelnya dorang kalau dapat tengok real

'
'
'
'
'
'
'
'
'
V




Yg aku bulat kan merah tu, kekasih gelap aku. Hihi 
Nama dia Nicky Byrne
Awwwww, jatuh cinta aku kat dia.
Dia hensem. Superb lah <3

Muka dia iras iras dengan David Beckham. Bekas duda aku :D
Iras juga dengan Brad Pitt.
Tak percaya? Okay, aku bg satu picture dia.

#Muka David Beckham bila berjanggut. Eeeuww

#Seee, iras kan dgn Brad Pitt?