hanya dia yang tahu.

Assalammualaikum, pembuka kata :)
harini tarikh di bulan baru. Hopefully, sesuatu yg baru akan hadir.
Maaf lah dah lama aku tak meng-update blog. 
Well, almaklum je lah. Dah naik sem 2 ni totally mmg aku sgt busy.
Tak tipu dohh haha tak percaya tanya pengarah politeknik merlimau aku tu Hihi.


Hmm, nothing yang boleh aku share.
Semuanya dah ditentukan Dia dalam hidup aku.
Tak pasrah, tak apa.
Cukup membuatkan aku terluka hingga ke akhirnya.


Kenapa ni? Haha alahai, yg ni kelakar.
Update blog tengah tengah hari buta, sedih sedih haha jiwang dohh.
Hurrrr -..-




Bukan senang nak jadi yg senang and terbaik :)
itu kata kata yg selalu bg aku semangat untuk aku melangkah demi kehidupan realiti aku sendiri.
Sape cakap nak bahagia itu mudah?
Kau ingat semudah kau sebut 1 2 3, A B C ke haa?
tidak k! Tidak sama sekali.


Gagal sekali tak bermakna kau gagal selamanya.
Kecewa sekali tak juga bermakna kau patut mengalah.
sakit harini tak bermakna kau akan rasai sakit yg sama pada esok hari.
bangun and bangkit lah! :) Dunia ni memerlukan kau k.


Senyuman.
Ya, senyuman mmg mudah untuk diperlihatkan.
Tapi disebalik senyuman ada kesedihan.
Dan disebalik kesedihan ada kelukaan.
Kau tahu? Kau rasa? Kau alami?
Ofcourse tidak jawapan kau kan?
Semua orang hanya nampak luaran tapi mereka tidak mampu untuk nampak dalaman disebalik semua.




Kalau kau rasai kenyataan, adakah kau akan kuat?
Adakah kau akan mampu? Tak semudah yang kau sangka kan.
Adakah kau mampu bangkit dan mempertahankan?
Aku tak rasa kau akan lakukan sebegitu.


Memendam sesuatu untuk kebahagiaan orang lain.
Bahagia bila nampak orang disekeliling kau sentiasa ketawa dan mengukirkan senyuman depan
kau agar dorg takkan rasa apa yang kau alami.
itu yg sebaiknya.
hanya dia yg tahu segalanya.