Aktiviti PD #part 2

hari nak update actually tarikh nya hari sabtu.
bersamaan 17hb mac, birthday kakchik aku :)
btw, happy belated birthday k kakchik. heeeeee.
its about our activity at port dickson.

440am
seawal jam ni kitaorang semua kena bangun untuk 
qiamulail kat surau berhampiran :)
aku dengan mamai mamai ikut juga pergi ke surau eventhough aku ada
masalah. hahaha masalah apa? hm google translate please heh
tapi budak lelaki main tak aci wooo.
dorg dtg surau dekat pukul 6 nak azan subuh tuu. tak aci k.

700am
okay, yg ni aku suka. haha pagi pagi buat exercise ramai ramai.
divide by 3group then lawan game ni. 
best, we all main pintu doraemon and senaman denda haha
senaman denda tu is like kalau group mana yg lambat 
habis kan pintu doraemon group tu akan dikenakan denda senaman.
"kiri kanan kiri, 
kiri depan belakang,
kiri kanan depan belakang, 
kiri depan belakang" hehe sangat seronok k main senaman denda ni.

750am 
selesai exercise pagi, we all pergi breakfast kat kantin.
breakfast for that morning ; mee goreng with hot milo :)


aha lupa nak cte, malam first day yg kitaorg sampai tu disuruh bg nama
group and group aku nama rimau :) omel kan haha



830am
-berkumpul semula dekat bilik seminar.
-kelas pagi ni dengan pn rohayu :)
-dia story about history persatuan kami and ya sikit sebanyak 
tahu lah juga kan dari taktahu, zero.
-time tu aku tak larat sangat so aku tak dapat nak focus penuh hehe and aku rehat 
kat bilik kakak fasi tu sampai lah pukul 1. 


100pm-300pm
waktu rehat and makan tengah hari.


300pm-530pm
pembelajaran kat kelas and solat asar.


545pm-630pm
aktiviti pantai #main pasir haha mcm lah before ni tak pernah jejak pasir pantai tuu


they all buat game.
mcm mcm game dorg buat.
aku join sekali haha eventhough aku tak sihat sangat well yaa nak bg semangat kat
team sendiri tu wooooo rasa mcm ahhhh kuat gilaa! haha

  • First game : berdiri sama tinggi

 
 
 

  • second game : duduk sama rendah

 
 
  • third game : buat tugu manusia paling kreatif :D

 
 
 
  • fourth game : buat barisan paling panjang.

 

  • last game : bina istana pasir

hey hey, ni lah team aku haha Rimau aummm aumm :D
#team no 3
#team no 2
#team no 4




team team kat atas ni aku susun mmg ikut susuan nya dari sana k.
haha and the winner for this istana pasir is my team haha yeahhhhh! 
good job ya anak anak ya :)
Mmg saat saat kat pantai ni lah rasa best sgt sgt.
rasa mcm masing masing mmg taknak naik bilik haha
and berkelah bercamping ada juga kalau boleh nak berumah kat tepi pantai tu HAR HAR

after dah habis semua game, fasi and cikgu kami bagi pelepasan untuk 
kami buat aktiviti kami sendiri.
ketua kumpulan diberi tanggungjawab untuk handle anak anak buah dorg 
yg errr mcm haihh haha ramai ramai terjun pantai :)
aku takkan lupakan saat kat pantai bersama kawan kawan persatuan eheee
thank you to you all k. Gonna miss this moments