Aktiviti PD #part 1


Apa kena dohh mula mula dah picture mcmtu? Haha
Saja untuk pembuka ceritaa.
well, picture ni diambil dalam bas semasa perjalanan ke port dickson hehe


masa bergerak pukul 345 petang hari jumaat.
Semua berkumpul dekat Koperasi Politeknik Merlimau.
semangat semua bawa beg besar besar bagai, 
mcm nak pergi seminggu haha yg tak tahan ada yg bawa beg tarik tuhhh
alahaii, nak kemana bang? haha lawak aku tengok.




dalam ramai ramai orang kat situ time tu,
aku takde pandang kiri kanan depan belakang pun.
sampai lah dia text aku "kte kt sblah td wt wt xnmpk je kn..grr.."
alololo, comel je. btw, awak sorry k sorry. kita mmg betul betul tak 
perasan sape pun tau kat situ and time tu. 
sbb kita tak suka pandang orang haha ;)


k, back to the topic.
masuk je dlm bas, semua excited kemain lagi.
maklum lah, pergi pd kan #apa lah sgt pd tu haha
Se-excited nya pun bila dah duduk dalam bas masing masing cari mimpi
haha tidur tak ingat dunia,
berdengkur sana sini :D


satu jam lepastu, alhamdullilah kami selamat sampai.
puas aku fikir kat celah mana aku sekarang ni, nampak nampak je pantai.
haha rupanya kat pasir panjang, port dickson *kampung shah lah katakan
tempat tu errr takde lah best sangat HAR HAR tapi boleh lah

sebab abang yg kerja situ ckp kat dalam kawasan tu ada kolej uniti.
Tak pernah pula aku dengar nama kolej tu -,-

ada nampak kan itu pejabat pengurusan tempat ni?
so, sape sape yg nak booking tempat ni sila lah sila.
tempat ni best hahaha try lah :D


so, turun je bas dapat kunci bilik kitaorang kena letak beg then turun ke bilik seminar.
chalet kitaorang yg perempuan dapat chalet laksamana
pihak lelaki pula ecehhhh berpihak pihak pula kan haha chalet A1
l
l
l
v
haha ni lah katil aku tidur. kenal kan kotak harta karun aku tu hehe
semua pelik aku bawa kotak tu errrr -,-
mula mula je katil ni nampak kemas haha

 



after letak beg and barang barang,
kitaorang disuruh berkumpul kat bilik seminar.
bilik seminar Pulau Arang 1 tu lah tempat berkumpul kalau nak buat aktiviti kelas.
firstly, ada lah sikit abang errr apa entah nama, aku lupa haha
maaf ya bang :)
hm dia nak bagi taklimat sikit about kawasan tu.
maklum juga lah kan, dah nama pun kawasan hutan
confirm lah banyak benda benda yg tak suka kan.




lastly,
pantai's picture haha
dah kenapa pula dohh muka aku nak mcmtu? hehe
dagomi tetap bersama