Jangan lupa pada yg lama

HI assalamualaikum :)
aku kembali aku kembali haha
dah kenapa dgn aku mcm kena sawan ni kan


Hm saja je nak amik mood,
well im all alone now. kat rumah takde sape. 
begini lah hari hari aku. sedih ya jgn tak sedih.


Semalam hari di mana keputusan peperiksaan akhir semester keluar.
Uhh bagai kan dupdapdupdap jantung mengepam darah.
takut, cuak, gementar seakan akan sebati dgn darah juga daging :D
Bkn sahaja student kat poli aku, bahkan student kat seluruh politeknik kat Malaysia.


Alhamdulillah keputusan aku memuaskan walaupun banyak yg aku rasa 
aku tak buat dgn bersungguh. haihh sungguh ni aku cakap.
lepas ni, bermula lah hari hari baru aku dekat politeknik baru.
yg dahulu nya..




l
l
l
l
Wajahnya kini bertukar menjadi
l
l
l
l
l
l
V



Jangan pernah tanya tentang perasaan aku sekarang.
Arghh sangat bercampur aduk hm
sedih wok. Alahai kenapa nya pun kan. heh

Aku teringat lagi dulu masa mula mula aku masuk, semuanya tak kenal 
satu sama lain ohh. Konon sombong semua nya kan.
Itu dulu lah k, duluuuu
jgn sama kan dengan sekarang.

Masa nak cabut undi siapa yg jadi wakil kelas dgn penolong
Semua diam seribu bahasa haha dah kenapa dgn korang jadi pemalu segan silu semua nya kan
Akhir nya keputusan berpihak kepada hanif. 
Ya, orang nya tinggi lagi bergaya mengalah kan shaheizy sam 
haha kau ingat dgn mata kau besar tu wa takut lah?


Tak lama lepas tu, PA kitaorang iaitu Pn nor Asiah menyuruh aku yg jadi 
penolong kepada hanif ni haa
Aduii masakan lah kan, aku taknak aku taknak.
Aku tak sesuai nak menjawat jawatan ni. Kenapa aku? kenapa kah?


kannn? sungguh tak sesuai haha dgn lagak gaya nya.
Apa mcm ni gaya penolong. Uhh lala, posing aku. haha
Budak budak tu ckp comel lah, pipi aku tu lah ini lah
Aku hanya mampu tersenyum dan tersengih melihat comment mereka ;)

Aku bersyukur setelah beberapa bulan kemudian,
hubungan kami satu kelas bagai kan sangat akrab.
Di sini lah bermula nya erti persahabatan.
Rindu nya, rindu lah tahu tak rindu?
hmmm..







Ingat lah pesan aku ni walaupun tak lah penting mana,
cukup sekadar mengingatkan
Jaga diri baik baik lepas ni
study jgn pernah lagi last minute.
Korang tetap sahabat aku walaupun dlm hati aku.
Huhu menangis taip ni :'(