Alhamdullilah :)


Seee, tengok lah atas ni :)
Syukur Alhamdullilah Ya Allah.
Doa aku termakbul.

And thanks semua yg mana ada mendoakan pertukaran aku.
Mmg aku berharap sangat dapat keputusan ni dan akhirnya.
Hm. Lepas ni takde dah aku kat Politeknik Kota Bharu, Kelantan.
Takde dah aku nak duduk kat kamsis tu lagi.
Takde dah aku nak jumpa makcik makcik kat cafe tu lagi.
Makan nasi, ayam kicap dgn sayur kangkung, takde takde!

Bulan 12 aku daftar masuk Poli baru.
Semua nya baru nanti.
Tempat baru, rumah baru, kawan baru, suasana P&P baru.
Haihh, aku kena biasa kan diri dengan tempat baru.

Tapi nasib dekat dengan KL.
Senang aku nak ulang alik nanti.
Takde lah duduk dlm bas sampai 7-8 jam.
Takde lah duduk dlm kereta api sampai 12 jam.
Naik kematu punggung aku HAHAHA

Hm. for sure lah juga kan aku akan rindu budak kelas aku!
Oh dammit -,-
Aku terpaksa melepaskan jawatan sebagai Penolong Wakil Kelas yg
sememangnya cukup tak layak bagi aku. Hm. Haha.

3bulan yg lepas,



 




Gambar gambar ni je lah yg boleh aku bawa ke tempat baru.
Dah lah aku tengah sedih, bila baca ni lagi lah sedih,
Thanks p-cha  




Aku taktahu nak ckp apa.
Aku terharu yang teramat sangat k.
Bkn senang aku nak mcmni.

Dan lagi,




Dan lagi lagi,


Mieyra,
Suria minta maaf k?
Suria hm suria kena tukar juga.
Tempat suria bkn kat situ.
Suria tak boleh nak sesuai kan diri kat situ.
Suria dah cuba but still tak boleh juga.
Nanti suria akan rindu mieyra :(

To all members ;
Terima kasih sangat sangat sebab bagi kenangan yg cukup indah bg aku.
Nanti aku rindu semua tu bila aku dah jauh dengan korang :'(
Korang jaga diri k?
Aku minta maaf banyak banyak if aku ada buat salah.
For sure aku akan rindu korang.

Mereka, mereka dan mereka.
Walaupun berlainan negeri tapi hm. Macam ni lah gelagatnya.
Kami dari Kuala Lumpur, Pahang, Johor dan Kelantan itu sendiri.
Aku sebagai Penolong Wakil Kelas dan Hanif sebagai Wakil Kelas :)

Dan yg aku akan selalu rindu, 


This girl! 
Nur Farah Hani Binti Azizan.

Sumpah, aku akan rindu kau.
Kita sebilik. Kau banyak tolong aku.
Susah senang kita bersama.

Aku taktahu kenapa aku menangis yg teramat bila kau sent text ni ;

Aqu sddeh dgar Ko dpt tkar, .. kO hepy tapy aqu xhepy . .
aqu xda kawan dh at PKB t :'(
Spa nux kjutkan aqu bgOn tdOr t? spa nux ns!ht at aqu t? 
spa nux brsama nan aqu t bla aqu ssah? uqmm :'(
Seandai kO thu aqu gah nanges skrg.

Hani, walaupun kita jauh sekalipun
Kau tetap dlm hati aku.
Kau tetap kawan yg paling aku sana kat PKB :)