I MISS HER

Semua orang ada kawan.
Semua orang ada BestFriendForever.

Aku dgn dia banyak persamaan. Aku suka!
Aku dgn dia lahir kat negeri yang sama. Wahhhh tapi hospital je lain.
IC aku -01- Heeee sama mcm dia.

Dulu aku satu sekolah dgn dia.
Kami selalu bersama. Bagai aur dengan tebing.

Dari aku masuk sampai lah dia pindah sekolah, aku tak pernah berpisah dengan dia.
Nampak kan kami bestfriend? Hihi.

Time mula mula aku masuk SMK TAMAN SETIAWANGSA, KL
Dia lah orang pertama yg aku rapat.
Mulut dia pehhh,, bising. Gelak sentiasa haha kelakar.

Bila dah rapat, aku rasakan aku dgn dia ada chemistry.
Superbbb lah <3

Adat persahabatan lah kan, ada hujan ada panas.
Tak semestinya panas sampai ke petang.
Tingkatan 3 lah aku rasa tahun paling sedih bagi aku.

Yeahhh, korang pun mesti dapat agak kenapa aku ckp mcmtu kan?
Aku gaduh besar dgn dia.
Aku sedih sgt sgt. Aku taktahu kenapa dia berubah sampai mcmtu sekali.

Dia dah kenal and rapat dgn aku hampir setahun lebih time tu tapi
Bilanaik tingkatan 3, jumpa kawan baru #kawan lama actually tapi lain kelas
Dia jadi lain. Atau aku yg lain? =='

Kami berempat kawan baik. Sejak sorg lagi join, hubungan rasa mcm agak renggang.
Time tu aku dgn dia still okay lagi.
Entah mcm mana, aku gaduh besar dgn dia.
Terus tak bertegur.

Aku satu kelas dgn dia. Macam mana aku nak lari dari dia?
Hari hari aku nampak muka dia.
Hari hari aku dengar suara dia.
Hari hari aku dengar gelak dia, gurau dia dengan kawan lain.

Aku nak menangis tapi aku tahan.
Aku taknak dia tengok aku lemah tanpa dia dengan aku.
Aku nak dia tahu aku kuat :'(

Bila kali terakhir aku jumpa dia, dia bgtahu dia nak pindah sekolah also rumah.
Aku sedihh. Aku sedih sebab satu satunya kawan rapat aku nak pergi jauh tinggalkan aku.
Aku rindu kan dia. Tersangat rindu :'(

'Ingin ku ubah semula
Kata kata dan tingkah laku ku'

Kenapa aku rindu dia?
Err soalan yg payah untuk diungkap.
Nak list kan pun confirm panjang lebar Hihi

Dia kawan aku, dia bestfriend aku, dia bestie aku
Dia madu aku, dia racun aku. Dia kaunselor tak berbayar aku.
Dia Hmmmm dia kawan segalanya bagi aku!

Kawan bila kita susah, mmg susah nak cari. Susah nak datang.
Tapi kawan bila kita senang, kita ketawa. Senang sgt nak cari, nak datang kat kita.

Dia sentiasa bersama aku. Susah senang aku, dia ada. Begitu juga dia.
Everything we're share together.
Heh bak kata omputeh ' sharing is caring ' Ohh jyeahh thats truee.

She's my superb princess that I've ever had. Teheeee :D



Pejam selik pejam celik, masa dah makin cepat.
Kami dah sama sama membesar.

Dia dah kerja, aku dah sambung belajar sekarang.
Rindunya saat saat aku habiskan bersama dia.

Kalau lah aku dapat bawa dia pergi sini.
Kalau lah aku dapat sebilik dgn dia.
Bestnyaaaa =='

Walau apa pun terjadi, kau tetap sahabat sejati aku <3

#Heh maaf kalau ter-jiwang

Yang ter-amat sayang kau ;
Suria cinonet <3