3 DALAM 1


Happy Birthday!

Hari ni birthday kawan aku.
Hmm kawan agak lama aku.

Tapi sekarang aku dgn dia tak kawan dah.
Taktahu kenapa :'(
Maybe sebab dia dah study kat tempat lain kot.
Errrrrr, Yaaaa maybe lah kan.

Aku tahu kau tak tengok blog aku ni tapi aku just nak wish.
HAPPY BIRTHDAY!
Hope kau panjang umur and murah rezeki.
Kau dah study kat UITM kan?
Hmmm untung lah kau.

Class takde :)



Nampak kan aku rajin bawa buku?
Aku bersemangat nak study?

Hihi dekat poli tak mcm kat sekolah menengah 
Boleh tinggal tinggal buku sesuka hati sendiri.

Nampak kan aku pakai shawl ada siput belakang tuuu?
Aku pun taktahu mcm mana boleh ter-hasil nya bentuk mcmtu kahkah

Kawan kawan aku ckp comel aku pakai mcmtu.
Dorg ada yg minta buat tutorial kat dorg lagi Whoaaa! :D

Btw,

Hmm hari ni best.
Kalau hari hari mcmni kan syookkk!

Hari ni just ada 2 class je. Best kan?
Dari pukul 8 sampai 12 Hihi

Pagi pagi lagi lecturer Account aku dah text aku bgtahu class takde.
Adehh aku nak forward takut karang jadi mcm haritu.
Kena Fitnah! Haha terbaikkk tokk :)


Apa salah aku pada kau?

Aku taktahu derr apa salah aku pada kau.
Apa sangat lah yg kau tak puas hati kat aku?

Haishh kesian kau kan, tak puas hati kat aku
Tapi tak boleh nak bgtahu.
Kenapa eh? Aku tertanya tanya.

Kfine, maybe kau takde lah tak puas hati dgn aku kan
Tapi errrr dgn kawan kawan baik kau pun ikut sama kenapa eh?

Dorang sape weyy? Aku buat salah kat kau eh?
Aku ada TER-ambil hak kau eh?

Setahu aku takde pun. Hmmm kau ingat aku nak ambil dari kau eh?
Hahaha apa lah, jgn lah begitu.

Aku taknak lah bermusuh musuh dengan sesiapa pun weyy.
Kalau kau ada benda yg kau simpan, face to face dgn aku je. Takde hal lah.
Kau comel, Hurrrr jgn mcmni okay baby? 

-____________________________-