rango tango zango

Permulaan cerita ..


Harini hari jumaat.
Assalamualaikum, pembuka bicara pula :)
Selamat hari Jumaat.
syukur, sampai harini aku bernafas eventhough aku sakit demam.
alahai. sedih tengok badan aku.


harini aku nak balik kl.
nak balik rumah ku, syurga ku.
Nak jumpa ahli keluarga yg sangat dirindui selalu.
apa khabar kah anda semua? haha okay, bm aku mcm ni.


pertengahan cerita ..

Jeng jeng jeng,
tak pernah pernah aku update sebegini rupa.
Demi kawan tercinta cehhhhhh, haha
mengapakah?
Kau rasa? haha entoh. sejak demam demam ni, perangai aku tak menentu.
Kot. sakit. Hm, tahan je lah.

Btw, aku kat sini ada kawan.
ramai kawan. haha tapi tak pernah tegur. 
Lalu sebelah, senyum hanya yg mampu.


Kami selalu bertiga.
Ya! itu kami. haha
Mereka roomate, aku je yg tak roomate.
kadang kadang jadi extra roomate hahaha :D
lawak ke?

l
l
l
l
v

Comel kan? haaa, baru kau tengok picture, belum lagi
face to face. haha.
Ni nama dia, nur izzati abdul wahab. Ya, anak pakcik polis ya.
Dulu dia satu sekolah dgn aku time sekolah menengah.
dulu lah kan now dah satu IPT. Politeknik Merlimau.
Bak kata shah, "saya sayang poli merlimau" HAHAHA :D
itu seronok buli dia.
kami kawan dah lama. Kami twins. weeeee :)
Perangai aku dgn dia lebih kurang sama.
Ala ala kadar haha
Dia ni CD kitaorang. Apakan daya, tak mampu nak beli manusia pun jadi lah haha.
Alhamdulillah, persahabatan kami kekal ke harini and insyaAllah akan kekal hingga ke akhir nafas :)
haaa, lupa nak bgtahu.
dia ni amik under Hotel&Katering. 
So, sesape yg nak order service dia kemas rumah ke, basuh baju ke, memasak ke. haha silakan silakan.
Dia juga buat donut hahahahaha :D untung kan?

l
l
l
l
v



Okay and now here come the heroin of us haha

Dia pun comel kan? alahai, buat buat tutup sebelah mata pula haha omey omey :D
Nor atikah ayob <3
First time jumpa dia masa mula mula aku nak daftar masuk kamsis. Dia dgn izzati.
dengan tanpa segan silu nya aku maki maki pengurusan tutttttt sebab tak betul haha
dia tengok je aku time tu. Eishh segan pun ado haha
Lama lama, dia pun sama rupanya perangai dgn kami.
Gila juga otak dia ni.
Seronok? Suka? Hahaha
Dia pula under jabatan kejuruteraan elektrik.
Even semua tak sama course tapi kami bersatu hati 


Aku sayang k.i.t.a
rango tango zango
sorg demam, yg lain turut demam haha
Sweet sangat kan kami?

Tetiba kan, hmm aku hmm aku rasa mcm nak menangis pula.
Tak pernah berpisah dgn korg maksud aku tinggalkan korg dekat asrama without aku.
aku teringat tika ckp "alaa, nanti nak lepak dgn sape?"
hmm zati ada tika. korg kan roomate hihi.
Aku balik kl tak lama, kejap je.
Aku nak betul betul sembuh demam aku.
Kau pun demam juga kan?
zati pun turut serta join :)

selama aku takde balik kl ni, aku rindu,
  • takde yg datang merempat bilik korang haha
  • nak makan nanti takde dengan korg buat seketika
  • tak boleh nak buli zati sama sama kan tika kan? :(
  • tak lengkap lah CD, RADIO, SPEAKER
  • takde juga vrommm vroommm and the driver geng untuk sementara
  • nak demam sama sama hahaha bongok! :D
Tak lengkap tak lengkap tak lengkap.
Aku pandang dia tengah lena tidur dgn patrick kesayangan.
Sayu hati aku nak balik kejap lagi.
kau juga tika, jgn lupa makan ubat. Biar baik. zati pun begitu juga tau!
aku takde, shah arip ada. Ehemmm, dan tuttttt hehe.
plusplus samir&hakimi :)
Aku balik tak lama, kejap je k?
Tunggu aku balik kamsis balik ya? :*

aku sayang semua nama yg ada dlm post ni

                                                             Truly by heart,
Suria