I KNOW I CAN DO IT!

Go Suria Go! Go Suria Go!
Hahahaha agak annoying k kalau kau buat mcmni.
So, please don't do this at Examination's Hall k.
Nanti kena BOOOOO! Kahkah. Try lah kalau nak publisiti murahan >.<

Hm, aku nak start final exam dah esok.
Bkn aku je k, RAMAI. 
Haaa nampak kan aku dah mula capital kan ayat. Haha.
Itu makna nya bkn budak akaun je yg final,
Budak course lain pun ada juga yg tak habis final lagi.
# Wish us Luck k :)

Haaa ini lah makan dia.
Maka dengan ini, aku beritahu malam ini bermula lah
study study dan study sampai mata lebam haha.
Kalau boleh nak juga kan biar pengawas peperiksaan tu nampak
sikit yg kitaorg ni mmg study and ready nak final. Pheewwww -,-

Aku takut, aku cuak, aku geger (faham tak faham tak? tolong lah faham k)
Well, biasa lah final kan bkn macam SPM tu.
Setiap point tu amat bermakna buat student IPT k.
Bkn calang calang punya exam.

Kini, aku hanya mampu berserah pada kuasa Allah.
Aku mohon permudahkan lah bagiku untuk menjawab semua soalan soalan 
dgn tenang.
Lapangkan dada dan tenang kan hati aku.
Mudah mudahan aku tidak cuai.

GoodLuck for You All :)