Tukar poli, okayy terbaik!

Rasa macam malas gilaaaaa nak bangun pagi tadi.
Hmm aku dah agak dah mmg takde class pagi ni. Haishhh
Lecturer tu mmg lah, selalu sgt takde class. Heh
Tapi nanti dia nak pindah dah.
Pergi politeknik kota terengganu. If tak silap lah.
Dengan dia best! :)

Dah seh-mah-ngat nak pergi kelas ni, tahu tahu mmg takde pun.
Hurr! Marah ni marah. HAHA. Then semua budak pakat pergi kiosk ramai ramai
Errrr dorg semua siap kan assignment. Aku? Hmmmm -____-
Entah lah, sayu je pandang dorg semua buat kerja.

Aku dah isi borang pertukaran POLITEKNIK! :)
Tadi aku pergi jumpa PA aku minta sign and cop dia.
Dia tak ckp apa lah kan, just tanya kenapa nak pindah bagai.
Hurrrr, okay dgn tenang aku jawab

'Saya tak suka duduk sini. Tak boleh masuk dgn orang and persekitaran kat sini'

Dia okay je and dia sokong surat aku tu. Hmm maybe dia faham KOT.
Maybe ni solution yg aku nampak.
Kat sini aku tak study apa pun, mcm tak boleh nak masuk everything yg lecturer ajar.

If aku dapat tukar, alangkah bahagia nyaaaa dunia aku.
Jauh dari sini, jauh dari kwn kwn yg aku tak suka kat sini.
Jauh dari kelantan. Jauh dari semua laaaahhh.

And sorry kalau sape sape yg baca ni, terasa dgn statement aku. 
HAHA tiba tiba je ter-emo pagi pagi.
Terima kasih :)